23 de gen. 2011

Floc


Brrrr... Fa un fred que pela! Heu vist quin floc de neu m'he trobat aquest matí al balcó?

No és que em desagradi que baixin les temperatures però sembla que tot costa una mica més quan estàs a 5º.

Els/les que no tenim calefacció a casa ens ho hem de pensar dues vegades abans de sortir del llit i posar els peus a terra. Per no parlar-vos de la dutxa del matí: és una experiència “vivificant”, encara que no massa gratificant...

Això sí, els rigors hivernals també ens ajuden a passar bons moments. Almenys jo tinc molt clar com anirà aquesta tarda de diumenge: sofà, manta i una infusió fumejant.

Pd. Si vosaltres també teniu pensat passar una tarda de luju em permeto fer-vos aquesta recomanació musical. Que tingueu una bona setmana!

3 comentaris:

  1. Molt bona recomanació...
    Mira tu, no l'habia escoltat mai... :)

    Brrrrrrrrrrrrr... Fred fred...

    ResponElimina
  2. M'extranya que no et soni, a casa sona molt... Però no dubto que faràs un bon us de la cançó :)

    ResponElimina
  3. Realment, una cançó preciosa! Quasi tan com aquest bloc, cada entrada és un passeig pel plaer immens de les coses petites, que sempre són les més boniques. Un plaer que diria que és indescriptible, si no fos perquè tu el descrius tan bé. Volem més entrades, miss cols, que ens tens molt abandonats!

    m

    ResponElimina