27 d’ag. 2010

De tots colors (garlanda de feltre)

Sigilosament s'acosta la fi de les vacances... Un mes ha passat volant i en tres dies torno a treballar. No és que tingui por de passar una depressió post-vacacional, de fet em ve de gust tornar a la feina, però sí m'agafa el vertigen del començament d'un nou curs. Els setembres sempre em neguitegen: veure en perspectiva els 11 mesos que em queden per davant abans d'un altre estiu i l'inici d'un nou projecte vital que no sé com anirà, i al que hi hauré de dedicar moltes hores, encara em posa nerviosa.


Així doncs que res millor per començar aquesta etapa que posar-hi una mica de color. Amb retalls de diferents colors de feltre, una taladradora per fer forats (té nom aquest tipus de màquina?) i un cordó de seda verd intentaré animar-me cada cop que alci la vista  perquè m'estiguin cremant les pestanyes de tant llegir i el cervell em bulli de tant pensar!

4 comentaris:

  1. Sembla un rosari modernillo per passar la penitència que t'espera!!!
    Ànims, que sempre tindràs un pa amb tomàquet preparat per quan et fassi falta...

    M.

    ResponElimina
  2. Gràcies, és un bon motiu per continuar, així segur que no defalleixo!

    ResponElimina
  3. Senyoreta Cols!!
    ...aquest mes es el meu aniversari....
    ejem, ejem
    Crec que un collaret estil garlanda em quedaria molt bé, no creus?

    ResponElimina
  4. Sort que ha tornat la meva seguidora més activa (amb permís del M.)!

    Doncs sí, un collaret de colors Gemma's style et quedaria la mar de bé però... m'hauràs de recordar el dia!

    ResponElimina