8 de març 2010

Linòleum (o com dir-vos que no sé fer regals)



Segons el DIEC:

linòleum


1 m. [IQ] [AQ] [QU] Tela forta i impermeable formada per un teixit de jute cobert per una pasta feta d’oli de llinosa, colofònia, goma, colorant, serradures i càrregues minerals, que s’utilitza com a paviment interior i com a material de recobriment i també per a planxes d’impressió.
2 m. [AR] [AF] Estampa obtinguda per la impressió d’un gravat fet amb linòleum, d’execució similar a la xilografia.

El dia 1/1/2006 no sé què em va passar. Li vaig regalar al M. un joc per estampar amb linòleum. Ell que mai a la vida ha sentit cap inclinació artística d'aquest tipus... Pobre, segur que em va dir que li encantava!

En tot cas aquesta setmana vaig recordar que li havia regalat i vaig pensar com m'agradaria fer-ho servir. Així que ahir ho va anar a buscar a casa els seus pares i ja ho tinc a les meves mans! Aquesta tarda intentaré fer-ho servir, ja us explicaré si amb la gúbia he rallat els mobles o acabo amb una escarificació al braç...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada