1 de febr. 2010

Customitzar i reciclar



Aquest nadal vaig anar a un tot a cent per comprar paper de regal i em vaig trobar davant dels nassos unes aquarel·les Carioca. No m'hi vaig poder resistir! Clar que un cop a casa vaig pensar "i què en faràs?".

Fa cosa d'un parell de setmanes vaig anar de rebaixes a una coneguda franquícia de roba que ven la roba a l'interior de caixes de plàstic. Sempre les havia llençat o se les havia quedat el M. per posar-hi cd's o dvd's. No se m'acudia com reciclar-les fins fa uns dies que em vaig il·luminar. Tenia el model d'uns vitralls modernistes i els vaig calcar sobre dues capses amb un rotulador permanent. I després vaig fer servir les aquarel·les.

Ara tinc el cor dividit: m'encanten com han quedat però objectivament sé que són una mica cursis.

Continuaré trabajando en ello...

1 comentari: