11 de febr. 2010

Estampar és fàcil

Aquest cap de setmana, entre fer dissabte, visites a la família i alguna temptativa fallida per fer bricolatge (que ens cal, i molt, tot i fer més de mig any que estem al pis nou) no vaig tenir temps de fer gairebé res. Així que em vaig dedicar a una coseta fàcil i ràpida: estampar. Dels dos mètodes existents per als no iniciats, patata i suro, vaig triar el primer. És bastant fàcil de treballar i, ja em perdonareu, m'encanta com em va quedar.

pd-el que veieu no és el projecte acabat però tinc tant poca gràcia fent fotos que he hagut de posar la més aparent.

3 comentaris:

  1. adorables estampes!!! amb "lu" que m'agraden a mi aquestes coses,jo vull una colorful potatoe in my life!!!

    xulíssim en sèrio... ah, les fotos de l'slide xules, però es pot fer que la transició sigui més suau? com fer un "fós" d'una a l'altra? ahí queda, però FELICITATS de NOU, srta. cols!

    ResponElimina
  2. Més, més, més, més...
    jo vull veure les arrecades!!

    ResponElimina
  3. Gràcies Gemma! amb aquest suport et mereixes unes arracades i fins i tot una corona! Però em sembla que fins dilluns no podré publicar res... Bon cap de setmana!

    ResponElimina