25 de març 2010

Pardal de feltre

Porto uns dies de creativitat zero així que aprofito per presentar-vos la meva obra retrospectiva (si parlo així és culpa d'uns quants que m'heu dit que ho faig molt bé -quan jo mai havia passat del notable a plàstica- i ara m'ho he cregut...).
Es tracta d'un pardal una mica especial perquè quan el mirem potser veiem una galeta Maria, un gelat de xocolata i vainilla o un pollet amb antifaç...
Però si el mirem pel darrera veurem que és clarament un pardalet, amb les seves aletes i cua. En resum, una altra obra mestra de la costura!

4 comentaris:

  1. T'ha quedat molt bé!!!
    Sobretot el tema cua està genial, l'has 'bordat'!!! :)

    ResponElimina
  2. Gràcies M.[aco]! Algun dia també penjaré les teves creacions al bloc, per fardar una mica...

    ResponElimina
  3. jo voto per mussol, i a sobre dóna bona sort!

    a

    ResponElimina
  4. doncs a mi, tot i ser un mussol, em sembla moníiissim!! :D!!!

    Abc.

    ResponElimina