4 de març 2010

Ratolí i flors de feltre

La capsa que veieu a la imatge no l'he feta jo, ja m'agradaria! És un regal de la H. Ella és una romàntica i hi tenia pètals de roses secs per aromatitzar. Jo, que no ho sóc tant, mireu què hi he posat:

És un ratolinet de feltre i encara que només en veieu els ulls us asseguro que té orelles i un cos molt graciós. Els ulls els va fer el M., perquè jo estava ocupada en altres menesters. I les flors que l'acompanyen són mooolt fàcils de fer. Només puc dir que el feltre és adictiu!

5 comentaris:

  1. Ets una machine amb el feltre!
    Amb tanta producció jo crec que el millor que pots fer és organitzar-nos un dia de portes obertes a tots els teus fans perquè et buidem l'estoc, sinó no hi cabreu! O bé, acompanyar-nos a la següent fira!
    Maru (fan dels animalets de feltre)

    ResponElimina
  2. Gràaacies!

    Quan vulgueu us ensenyo el zoo que tinc muntat i fem un taller, ja veureu que no podreu parar!

    ResponElimina
  3. quina productivitat, senyoreta cols!
    he estat un temps sense consultar-la i no dóno l'abast... i no deixa de soprendre'm! quantes coses boniques. a mi només em falta veure-la a vostè amb els clips i demés.
    your collell

    ResponElimina
  4. Ay my Collell... Quan les activitats tietils dels divendres t'ho permetin et faré posar tots els clips que he confeccionat i anirem a fer una infu per Gràcia, a donar la nota.

    ResponElimina
  5. que bé, m'agrada la idea! les dues plenes de clips!!
    n'has de fer molts que tinc el cabell ben llarg. i porta'm un cor de feltre, sempre cors de feltre.
    still your collell

    ResponElimina