26 de maig 2010

Lisboa

Després d'uns dies introspectius i sota demanda dels més de 2 fans que tinc, actualitzo el bloc.

Aquest cap de setmana llarg hem estat a Lisboa amb el M. Tothom ja ens va avisar, i sí, ens ha agradat molt. La ciutat és preciosa, la gent amable i tranquil·la i ens hem menjat uns plats de racions generoses fins a dir prou! I no volen anar de fashions com en aquesta ciutat que vivim...

Em van fer molta gràcia les merceries que tenen. Són antigues i amb caliu. I si feu la foto més gran veureu la varieté de pedaços que tenen (des de la bandera de Portugal, passant per l'antic Papa i els tramvies), els botons mida XXL i les vetes florejades.

pd. i si us fixeu a mà dreta es veu la meva mà recolzada sobre el bolso que em vaig haver de comprar després que algú em digués que més valia que només agafés una bossa que fes alhora de maleta de viatge i bolso. I no va ser una bona idea... :)

5 comentaris:

  1. Algú s'ha fixat en el botó.pac-man?
    O potser era la 'Ruperta' do Portugal?

    Memorable...

    ResponElimina
  2. Doncs jo crec que aquet "algú" va fer molt bé recomanan-te que només agafessis una bossa que servís de de maleta i bolso. Sinó, segurament, ara no tindries aquest bolso tant macu i que sempre serà un bon record de Lisboa!
    No creus?

    ResponElimina
  3. Anònim: cert, hi havia de tot!

    Atena: també tens raó, el bolso és un record ben bonic!

    ResponElimina
  4. Doncs jo encara no he entès això de la bossa...però té pinta que us ho vau passar bé, que és el que compta! :)

    per cert, que ens has portat??? Abans quan s'anava de viatge sempre es portaven coses pels amics!! Jo, si vas comprar una mica de tot a aquesta botiga, em demano els botons!! :D

    ResponElimina
  5. Marcus, la del bolso és una història mooolt complicada, una història per no dormir.

    I us he portat...us he portat... unes històries apassionants de Lisboa. Com que sou tan espirituals espero que m'ho sabreu agrair!

    pd. també 200 fotos, si voleu us en puc fer un passe d'aquells que fan agafar son el primer minut.

    ResponElimina