31 de maig 2010

M.


Sóc una persona desendreçada. Quan acabo de treballar (fent manualitats o estudiant), l'habitació on he estat queda feta un desastre. Normalment m'obligo a recollir-ho però alguna vegada el sant baró que viu amb mi m'ha de recordar que tinc feina a fer i jo remugo. És de tan bona pasta que, encara que m'enfadi, ell s'ho pren a broma i no m'ho té en compte.

I em fa riure.

I enfadar.

I sempre em treu el mal humor.

I acabo amb aquest exercici d'exhibicionisme sentimental perquè més no cal.

3 comentaris:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=b0kSpfAoyZs

    ResponElimina
  2. Sí, sí, Gemma, però és que pobre, a vegades té tanta paciència amb mi... Encara que no li donaré tots els mèrits, jo amb ell també en tinc! :)

    ResponElimina
  3. Jo només tinc una cosa a dir:
    'm encanta el pulpo a feira'!!!!

    M.(el de debò)

    ResponElimina