26 d’abr. 2010

Reciclar una ampolla com a gerro

En aquest post veureu roses però prometo que ja no parlaré més de Sant Jordi fins l'any que ve. Aquestes roses em serveixen per proposar-vos un gerro reciclat. A casa (semblo el Monegal, només em falta parlar del Papitu), que som molt minimalistes, només tenim un gerro i ja està ocupat així que havíem de trobar una alternativa per posar les flors.


I vist el resultat us he de dir que no està mal.

pd. no és massa original el tema, però després de la setmana de post per dia m'he quedat seca d'idees!

5 comentaris:

  1. OooH! Quin luxe!! Sembla la decoracio d un hotel de 5 estrelles amb spa!!!

    Alerta...

    ResponElimina
  2. Tens raó que sembla un hotel amb spa, espero que facin tant rehabilitació muscular com òssia...

    ResponElimina
  3. Ja saps que aquest raconet de casa teva m'encanta!
    Jo vaig fer servir ampolles de vi com a gerro per a les roses. De fet tenim una mini col·lecció d'ampolles de vi, aguardem aquelles que ens agraden més (ja sigui el contingut o el contenidor).

    ResponElimina
  4. Ja m'imaginava que en teníeu una col·lecció, és el que té sortir amb un expert enòleg!

    ResponElimina
  5. ejem, ejem...
    Jo surto a passejar, surto a comprar (...) però amb l'expert enòleg no hi surto pas, sinó que hi festejo*!!

    *Festejar (segons DIEC): tenir relacions amoroses amb la intenció de casar-se.

    ...ben mirat potser si que hi surto, perquè això de casar-nos... no ho tinc gaire clar!

    ResponElimina