21 d’abr. 2010

Setmana de Sant Jordi: una rosa com a agulla de pit

Cliqueu sobre la imatge per veure-la millor

Ahir d'imprevist la Gemma es va presentar a casa. I com que anava a preparar les fotos per ensenyar com es fan les roses de Sant Jordi (Col's version), li va tocar treballar.

Per fer una roseta necessitem: feltre, paper, tisores, celo, fil i agulla.

1. Dibuixem una tira allargada sobre paper

2. L'enganxem sobre el feltre

3. La retallem (sobre paper i celo el feltre es retalla millor)

4. Un cop retallada la tira, l'enrosquem ben apretada. És molt ràpid i de seguida quedarà la forma de rosa.

5. Cosim la base

6. Retallem els pètals les fulles (escriure a primera hora em porta a no escriure el que estic pensant...)

7. Les enganxem a la base i hi afegim una agulla a la part posterior per tal de poder penjar la rosa on vulguem

8. Et voilà, ja tenim la rosa!


La Gemma va resultar ser també una alumna avantatjada, serà que és molt fàcil treballar amb feltre?

Ja ho sabeu, apunteu-vos al Taller Cols quan vulgueu!

3 comentaris:

  1. Va ser un plaer la seva classe senyoreta!!
    Hi podrà haver més sessions? És que jo em considerava molt "pataque" per aquetes coses i el veure que ho podia fer(amb la teva ajuda) m'agradaria poder fer quelcom més. Però ja saps que ara, el treballar de tardes, només puc matins i/o caps de setmana. Com ho veus? Canviem una classe per una paellà o fideuà??

    ResponElimina
  2. Srta Cols, t'he de dir... que bonica la rosa sobre el pit de l'estimada. ai, las!

    Collell

    ResponElimina
  3. Gemma- el plaer va ser meu. I evidentment m'apunto a la fideuà!

    Collell- jo avui la porto al cap, estic estupenda!

    ResponElimina