20 d’abr. 2010

Setmana de Sant Jordi: fem un cor de feltre

Després d'uns quants dies d'ara vinc, ara no vinc, ara puc i al cap de dos segons ja no, ahir vaig impartir la meva primera lliçó magistral en feltrologia a la Srta. Collell. El temari de la classe consistia:

1. fer un cor

2. fer una rosa (aquesta lliçó la deixo per un altre dia)

L'estudianta es va mostrar molt interessada en tot moment (més li valia perquè es tractava de fer un regal molt especial per Sant Jordi) i la podríem denominar com a alumna avançada (ella mateixa, que és molt modesta, es va batejar així...), ja que ràpidament va agafar les tècniques i els trucs que li explicava.Cliqueu sobre la imatge per veure millor els passos


Com veieu a les vinyetes de dalt, va ser ben fàcil.

- Materials: Feltre, tisores i celo.

- Passos a seguir:

1. Dibuixem el cor en un paper

2. L'enganxem amb celo sobre el feltre

3. Retallem les dues cares del feltre

4. Les cosim

5. Encolem els complements decoratius que volem pel nostre cor

6. El farcim i l'acabem de cosir

Us n'ensenyo el resultat final: un cor xulíssim de dues cares, que qui el rebi en podrà estar ben satisfet!

5 comentaris:

  1. hola, sóc l'alumna avançada!
    va ser un plaer poder gaudir del taller cols, amb una profe tan disposada, tan maca, tan professional, i amb una vocació pedagògica tan accentuada.
    Tot sigui per fer que aquesta vida es despulli de materialismes i descobrim el plaer de dedicar-li un temps a les petites coses, mentre pensem en aquells que estimem :)
    Gràcies, Srta Cols, per tantes lliçons que em dones des de fa tants anys!

    ResponElimina
  2. Gràcies les que tu tens, estimada.

    I encara que jo et dono lliçons bàsiques de tonteries, la que m'ensenya àmpliament com és la vida (sense censura) ets tu. I és que encara sóc molt innocent...

    ResponElimina
  3. Senyoreta Cols,

    Estic encantadíssima amb tot el que li ha ensenyat a l'alumna avançada.
    Moltes gràcies per haver-me dedicat -indirectament- el seu temps!

    Podríem dir que soc la gran beneficiada :)

    Feliç Sant Jordi!

    PD: no se si a mi se m'aguantarà tan be el cor de feltre ;)

    ResponElimina
  4. Que bé, segur que estàs guapíssima! hauràs de ser la meva pròxima alumna per retornar-li el regal, estaré encantada.

    Feliç Sant Jordi!

    ResponElimina